Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Selasa, 4 September 2012

Awak



Flying Airplane

Saya kawan dengan awak bukan sebab awak kaya ,bukan sebab awak cantik atau bukan sebab awak pandai.

Saya suka kawan dengan awak sebab dulu awak salah satu kekuatan untuk saya berjaya.

Awak dah tinggalkan saya.Tapi saya tetap akan sayang awak sampai bila-bila.

Awak mungkin saya bukanlah sahabat terbaik yang awak miliki.

Di sini ,hanya kenangan yang mampu buat saya tersenyum.Awak dah jauh sekarang,entah bila saya dapat dengar awak buat lawak dan saya gelak sampai sakit perut.

Terima kasih untuk semuanya.

Walaupon awak berbatu jauh dari saya,saya harap awak tak pernah lupakan yang saya pernah menjadi sahabat awak.



Awak teruskan tersenyum ceria sebab saya juga akan merasainya.Saya tahu cita-cita awak nak jadi doktor pakar sakit puan .Saya tahu awak boleh.

Awak kuat.Awak sentiasa tabah.

Air mata bukan bererti awak mengalah.

Perpisahan kita tidak bererti kita bukan lagi sahabat.

Jaga diri baik-baik.Saya peluk awak dari jauh sebab saya tak dapat jumpa awak.



Jumpa lagi ,kawan.


Hanya Tuhan sahaja yang akan menemukan kita.Jika tidak di dunia ini ,Insyallah di akhirat sana.






0 comments:

Catat Ulasan

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver