Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Jumaat, 7 September 2012

Celoteh

Assalamualaikum  w.b.t

Selalunya bila dah nak berangkat ke hostel dah jadi habit tulis diari tengah malam buta,tapi sekarang ni dah tak dak diari dah.sebab busy katakan.Sementara menunggu website uitm yang dari tadi loading tak abis -abis.Sentry sebelum balik shah alam.

Barang pon tak siap kemas lagi.Esok dah nak kena balik.Terpaksa balik awal sikit sebab adik aku daftar hari esok.Alang-alang hantar dia ,hantar aku sekali lar kan.Dia fakulti lain and kolej pon lain gak.

Hurmmm....esok kena bangun awal dan pastikan barang tak dak yang tertinggal.Mak ayah dah chop aku ni jenis yang suka tertinggal itu ini sebab tu dah dapat warning awal-awal.

Perasaan bila nak balik hostel ni sedih pon ada gak.

Bila dah dok rumah 3 bulan pon kata cuti sekejap.padahal apa jer yang aku buat time cuti ari tu..keje pon tak, study apatah lagi.Belajar masak.ciput je.


Nanti mesti aku rindu segalanya  tentang rumah.

Adik-adik aku yang aku boleh buli atau pon diorang buli aku.Bergurau mesra atau ganas sikit.

Membebel kat diorang supaya jangan sepahkan rumah.

Masakkan makanan dan suroh diorang komen.kebanyakkannya semua nak bagi negatif komen.kurang asam punya adik.

Walaupon aku ni selalu jer marah kat adik-adik tapi aku sayang sangat kat depa tu.
Marah tanda sayang kan.

Malas nak berceloteh lelebih.Nak settle barang untuk esok.
huhuhhu.


0 comments:

Catat Ulasan

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver