Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Ahad, 14 Ogos 2011

Puasa Oh Puasa

tajok dah macam dalam citer UPIN & IPIN pulak.Dah lama betul tak update blog ni..still banyak yang perlu dperbaiki an...bukan nak cerita pasal bazar ramadhan or puasa kat rumah.Tapikan tahun nie adalah tahun yang sangat best sebab dapat puasa kat rumah.SElalunya puasa kat hostel.puasa kat rumah memang SYOK ..


Bulan Ramadhan bulan yang penuh keberkatan.Puasa bukan tahan lapar dan dahaga jek tapi actually nak mendidik musuh utama kita supaya boleh jadik best frenzz kite..Sape lagi kalau bukan NAFSU.Setan dah tak dek sebab kena ikat ..agak-agak perangai kita lebih baik tak @ still the same.fikirkan ek..


Sebenarnya apa yang paling BEST bila time puasa mestilah ganjaran yang Allah bakal berikan.berlipat ganda~
lagi satu hanya bulan Ramadhan ada malam yang lebih baik dari seribu malam,MALAM LAILATUL QADAR.cakap pasal ni aku teringat tahun lepas dalam pukul 3 pagi tu aku terjaga dan rasa macam ~~tak tahu mcm mana nak describe.aku terjaga sebab aku mimpi dekat pintu bilik aku (betul-betul depan katil aku) ada pakcik n makcik ,serba putih macam orang nak pergi masjid.Muka diorng tak ingat tapi aku ingat pesanan diorang

DIK,SEBELUM TIDUR KUNCI PINTU DAN JANGAN LUPA BACA DOA TIDUR

Lepas jaga tu aku terus cek pintu.Rasa cuak abis.Termenung aku dok fikir.Aku memang kalau baring je atas katil belum pukul 11 lagi dah tido.PENAT.Apa kaitan cerita ni dengan malam lailatul qadar..sebenarnya aku rasa macam malam tu je berlakunya,lailatul qadar.WALLAHUALAM.Allah Maha mengetahui.Walau apa pun aku bersyukur sangat dapat peringatan sebab tak lama lepas tu ada kes kecurian kat blok.beringat-ingat yer semua..





0 comments:

Catat Ulasan

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver