Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Jumaat, 26 Ogos 2011

Burning The Midnight Oil



Assalamualaikum,


Entry kali ni hanyalah bualan kosong.Nothing to do~Teringat kalau time nak exam SPM dulu,selalu study dekat meja bulat depan bilik.Nyamuk bermaharajalela hisap darah,tak pa aku dah cepuk sampai lenyek.Cabaran tu ok lagik tapi kalau ada kucing yang tak berperikemanusiaan melepaskan hajat kat dataran.HAah!!Bau pon kalah dengan perfume antarabangsaKebiasaannya,aku study dalam pukol 11.30 sampai 1.30 jek.Kadang-kadang study depan bilik sampai buwat air liur basi sekali.Ngantuk..STUDO pulak..






Ada juga aku buat Book Of record ,tak tido semalaman gara-gara esok tu trial paper Bio.Aku suka dengan subjek ni tapi macam mana nak buat subjek ni reject aku.FRUST dibuatnya.Kalau ngantok jek,aku lari keliling asrama(tak dek maknanya aku nak buat),aku bancuh NESCAFE..Kalau ngantok jugak merantau ke bilik kawan-kawanlah apa lagi.Aku bukan GOSSIP GIRL,tidak sama sekali(mungkin sikitlah).Aku pergi tanya soalan kat ahli bijakpandai atau dengar lagu(pinjam henset, aku punya henset tak bawak)



Aku hairan dan mengagumi insan yang cekal study hingga larut malam.Classmate agak ramai cam tu,511.Aku style study in the morning glory..DAN last minute punya study.Doakan agar aku berubah ek.


OKlah ,selamat malam yer...


Bintang bulan yang indah menemani kita di malam hari,SUBHANALLAH

0 comments:

Catat Ulasan

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver