Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Khamis, 27 Disember 2012

Tinggal Kenangan

Jam sudah menunjukkan  12.57 malam. tapi kalau ikot logikknya hari ini sudah menjadi hari yang seterusnya.Oleh kerana due date yang sudah melambai-lambai menunjukkan yang aku ni tak boleh nak ada hidup yang normal.What i mean normal is ..tak dapat nak menikmati saat indah tidur pada waktu malam

Yang menemani aku di bilik study blok ni hanyalah laptop merahku,bilik study ni atau nama barunya studio cawangan Panda 03.Next week,study week.Study week tak bagi apa-apa makna kepada budak studio base cam kami .Ye lar Orang lain boleh study baring-baring dalam bilik or buat discussion group kat library yang sejuk beku tapi kami jangan harap.

Berhempas-pulas cari idea yang kejap-kejap ada pastu hilang .Lukis tu Lukis nii.Kaler tu Kaler nii.

Nampak cam senang tapi serius susah.Lagi susah dari jawab addmath.Seriusss.Mungkin aku tak dak bakat sangat  cam orang lain.Sekali lukis dah cantik.

**************

Lagi beberapa hari tahun 2012 akan meninggalkan kita.Yang tinggal hanyalah kenangan.

Ya kenangan.Boleh jadi manis macam ais-krim or even pahit macam sayuq peria.

Macam-macam dah kita lalui sepanjang tahun ini.sedih.gembira.patah seribu.

Kadang-kadang aku tak percaya,yang orang yang aku selalu jumpa dah lama pergi.

arwah moyang,pakcik Talib, and Pakcu

Pemergian orang yang kita kenal mengajar kita bahawa yang satu hari nanti kita juga akan mati.

Mati tak tahu bila,dimana dan mengapa.

Tak semestinya time dah tua,sakit tenat..

Sekarang ni aku rindu sangat kat family.Homesick.Rasa macam kalau boleh nak skype dengan family tu hari-hari.



Jodoh.Ada yang bertemu jodoh,dan ada yang berpisah.

Apa yang aku belajar dari orang sekeliling aku,tak semestinya kalau kita dah bercouple bertahun-tahun tak mustahil kalau nanti kita tak berkahwin dengan orang tu.

gedik.tutop topik cintun.

***************

Kisah kita mungkin akan berakhir pada tahun ini.Sediakah aku untuk menemui Tuhanku.

"Setiap yang bernyawa akan merasai mati dan sesungguhnya pahala kamu akan dibalas pada hari Khiamat." 
(Surah Ali 'Imran ayat 185)


0 comments:

Catat Ulasan

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver