Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Selasa, 13 Disember 2011

my heart is fragile




Assalamualaikum..ok saya tahu sekarang exam mood untuk student u and heaven untuk adik2 sekolah sebab sekarangkan musim cuti sekolah,adik saya kat rumah mesti dok asyik main game 24 hour...Missing those school memories.Baju sekolah putih saya rindu nak pakai awak.Haha,saya baju kaler biru and peach..Kasut hitam,kain tudung licin..Macam biasa assignment memang sentiasa berlambak-lambak,non stop.Fuhh penat kan.tapi tak per usaha yer kawan-kawan untok capai yang terbaik.


my heart is fragile??ni bukan nak feeling kecewa jatuh cinta ke hapa.But it is a different story about me.Why sejak dua menjak ni hati ni selalu "sensitive".ermmm....


Hari tu time koko,dalam pukol 7.30 dah menuju ker bus stop sebab nak pergi ke dataran kawad ,tapi tunggu punya tunggu 7.45 barulah bas sampai.huh,terkejar-kejar dibuatnya.Sampai dalam pukul 8.05.Tak pasal-pasal kena denda lari dua round .MALU SANGAT..memang lah boleh membakar kolestrol tapi penat pastu ada ujian kawad.Kawad macam boleh tak boleh jek.Kecewa lah jugak sebab tak perform yang terbaek pon.

Ahadnya pulak ,ada explorace dengan senior.Saya suka berexplorace ni,walaupon penat tapi seronok!!!group bebudak part 1~kalahhh tak per cuba next time.Malam tu kami ada dinner,saya and roomate pergi PAS(Plaza Shah ALam),first time menjejakkan kaki kat situ..Shopping time...Tapi tak dak duit ..PTPTN tak masok lgik.Ade 10 ringgit..seriously~cukup tambang.pergi balik.sebenarnya nak beli scarf.cukupkan.


Then,checklah kat mesin atm,alhamdulillah ayah dah masukkan duit..TERIMA KASIH AYAH,SAYANG AYAH..MAK LAGIK SAYANGKAN..anak mak..huhuuu..duit tak leh bazir aw,susah payah orang tua kita carik takkan kita sesuka hati nak belanja,taulah kalo kaya sekali pon..Appreciate them please.


Habis jek,shopping jalan -jalan kat situ lepas tu ,saya lihat seorang makcik yang sangat kurus dan berkulit gelap,saya rasa dia bukanlah warga tempatan.tak sure.pastu ada budak lelaki dalam darjah 3,dok kt tepi jalan mintak sedekah.Terdetik dalam hATi,selama ni kalo saya penat mesti rasa nak mengeluh,tapi mereka ni mesti hidup lagi susah,pakaian ,makanan and even tempat tinggal tak terurus.Tak tercalit pon rasa putus asa di wajah mereka untuk terus meminta sedekah.Apakah daya mereka terus sampai di tahap itu.Aku doakan semoga they will get a better life .


Cantumkan balik hati anda untok menjadi lebih KUAT
dekatkanlah diri dengan Pencipta kita.
Insyallah hidup akan sentiasa diberkati



1 comments:

Mr. Doctor berkata...

hai.. saya riview blog awak.. jmput la tngok

http://mrdoctorspeaking.blogspot.com/

Catat Ulasan

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver