Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Khamis, 10 November 2011

Jalan2 ke KL part1



Assalamualaikum semua,


ok malam ni sementara nak dapatkan mood buat assignment yang bertimbun tu,nak cerita pengalaman gi Kuala Lumpur .Al maklumlah saya pergi pon atas dasar nak teman kawan beli barang..Beli kAmera.dalam masa yg sama nk jugak jln2.Kat mana?LOW yART..MACAM NI KE EJAAN ..member saya org selangor tp dia pon taklah serba-serbi tau jalan kat kl nun.saya gi dgn 2 org member ,sorang lagik asal Ganu..hah..rase macam rusa masuk bandar pon ada..kejanggalan..

Memula,kami naiklah bas menghala ke kl central..Dah lah x taw kl central tu try tanyamana..ikot jek bas tu pergi..yang kelakarnya kami bawa peta.peta jalan mana yang kena tuju,bukanlah peta sangat ,just direction yg diberi oleh member yg baru jgk pergi..
Sepanjang prjlanan tu,member dah tido,penat sangat.yelah lepas koko,kawad semua,terus jer pergi.pastu diorang bangun,saya mggantikan tmpat diorg sambung tido kejap..hehe

dah agak2 sejam tu,member aku ni tanyalah seorang makcik yg daam lingkungan 45 tahun kot.
"MAK CIK,MAK CIK KL CENTRAL NAK KENA BERHENTI KAT MANA EK?"ni dengan nada yang penuh sopan santunyer taw..
Langsung makcik tu tak menoleh ,layan apatah lagiikkan..Terdetik dalam hati aku yg mak cik tu mungkin kurg dgr,tp jrk diorg tk sampai sejengkal..aku tergelak pastu pandang ler ke tempat lain,then try lah tanya org lainkan.

Turun jer dari bas,si member aku ni pon berceita,
"weh ,mak cik tu tanya aku,yg mak cik tu, mak cik @kakak??dengan perasaan cuak,member aku ckp kkkaaakaakk...LAH RUPENYER MAK CIK TU TAK BALAS APER YG MEMBER AKU CKP,SEBAB DIA TAK SUKA ORG PNGGIL DIA MAKCIK LAH AGAKNYAKKAN...HURMM SAMPAI CAMTU SEKALI..TAPI SERIOS KALO TGOK UMUR DIA DAH MCM 4O LEBIH..nak menyedapkan hati member aku mgkonklusikan mungkin makcik tu tak kahwin lagi so dia nak org pnggil dia kakak kott..

pengajaran pasni panggi semua mak cik kat kl kakak,cuak sudah..

0 comments:

Catat Ulasan

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver